2013.05.21.
22:16

Írta: body.mind.soul

szeress kétszer

ma minden a kettesekről szólt, dióhéjban :)

1, ráleltem vágyaim -idei- fürdőrucóira. nem tudom eldönteni, hogy melyiket szeressem (jobban)?

ezt az enyhén nagymama beütésűt? (ezt jobban preferálom a magas dereka miatt :D sajna van a pocimon egy -szerintem- nem túlzottan szép foltheg, amit eltakarna pont)

urban ou.jpg

vagy a sikkesebb csíkosat? (vannak vele fenntartásaim, de mennyire ééééédes az a masni?!)

ou.jpg

2, napi bénázások: sikerült két sérülést összeszednem. na azért nem akkorát, de azóta is ezen kuncogok :D

tumblr_m788k0c6AT1rbssu0o1_400.jpg

egy akkorát ugrottam, hogy levittem a lámpánkat, azóta is sajog a kézhátam, pffff :D 

epic-facepalm.jpg

nem sokkal előtte pedig állon vertem magamat, izomból, a térdemmel. nem, nem akarjátok tudni milyen kifacsart pózban voltam.

3, mivel egész nap doors lázban égtem szegény ray bácsi miatt, szóljon a szeress kétszer :D 

apropó, hogy álltok a butt lifttel? holnap hasazunk, azaz csíkos hasazunk :) ;) love, ns. xx

FB?

Szólj hozzá!

Címkék: napsugár torna netes vásárlás body

A bejegyzés trackback címe:

https://body-mind-soul.blog.hu/api/trackback/id/tr985312033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása