2013.05.08.
08:22

Írta: body.mind.soul

order or not to order

ezer meg egy éve ebay-ezem, kb. bármit vagy akármit onnan szoktam rendelni. hiába hát a bánat, csábít a netes vásárlás :D nem kell sorba állnom, sokkal könnyebben meg tudom lelni azt amit szeretnék, plusz ezerszer volt már olyan, hogy a boltban nem, de online lehetett megvenni különlegesebb dolgokat. (nem, én sohaaaaa nem vettem ilyesmit :D) oké, felpróbálni nem tudom, de a legnagyobb tanácsot apukámtól (IGEN, az apukámtól, aki évente egyszer vesz magának 2 pulcsit meg egy farmert) kaptam ez ügyben, azóta is tartom magamat hozzá: felesleges próbálgatni, ami tetszik az jól is áll! :D ezzel a mondattal megváltozott az életem, legalábbis ami a ruhavásárlás részét illeti. vesztemre kompletten megtaláltam a nyári ruhatáram denszelős/jógázós/tornázós részét a free people oldalán. még nagyobb vesztemre kis hazánkba is szállítanak. GAME OVER. 

936991_10152804332845206_1224374165_n.jpg

jógázáshoz ajánlják, ahhhhhh my lordy! amúgy nem vagyok odáig a klasszikus sportszerkóktól, oké, egy stella mccartney-vel már szemeztem egy óriási new york-i adidasban...

what-to-pack-yoga-retreat.jpg

a baseball satyi nem kéne, azt a sógorjelöltemnek odaadnám :D

what-to-pack-yoga-retreat-2.jpg

alapjáraton nem szeretek nadrágot hordani, nincs is sok, de ez a típus NAGYON tetszik. ez vajon fehér? vagy szürke? a sál és a szandi uhhh give-it-to-me. a nyaklánc a tesómé lenne :D 

ugyanezen az oldalon megleltem a vizsgaidőszak utáni legeslegelső olvasmányomat.

book_club.jpg

szenzációs a címe, magyarul kb. visszaadhatatlan. 

ti szoktatok neten vásárolni? a napokban írta az egyik ismerősöm, aki amerikai, és egy osztrák sráccal jár, hogy a kutyája felfalta a kedvenc kekszét, amit bécsben vettek a barátjával. a srác amint megtudta, az amazon-ról (hasonló az ebay-hez) rendelt a csajnak a kekszből 5 dobozzal "ne-hagyd-hogy-a-szörny-felfalja" üzenettel :D Ahhh, romantika a 21. században! :D

love, napsugár xx

kérdés? óhaj? sóhaj? FB-ra FEL!

1 komment

Címkék: ebay napsugár amazon netes vásárlás body wishlist free people

A bejegyzés trackback címe:

https://body-mind-soul.blog.hu/api/trackback/id/tr235287511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása