2013.04.15.
21:45

Írta: body.mind.soul

bemutatkozunk part I.

sziasztok!

ma megismerhettek kicsit jobban minket, elsőként engem :)

lábi.jpg

a blogon főleg sporttal és életmóddal kapcsolatban fogok írni, de nem szorítkozom pusztán erre, promise :) mint (szinte) mindenki, én is utáltam az általános iskolában a kötelező tesi órákat, habár jártam több táncis különórára, valahogy nem fogott meg az iskolai 45-perces-loholás, vagyunk ezzel így egy páran, nem igaz? évekkel ezelőtt azonban történt valami- külföldön dolgoztam egy erdő közepén lévő táborban, a délutánjaim szabadok voltak, és a tikkasztó hőségben mit kezdtem el unalmamban? naná, tornázni! az egyetemen rengeteg anatómiát tanultam, volt elképzelésem is, hogy mit hogyan tegyek, jártam "szteperobikra" is heti 3X de valahogy mégse történt az a nagy áttörés. tudjátok, az a "JÉÉÉ látszik, de mégse nézek ki úgy mint egy izompacsirta!" őszintén szólva a klasszikus emelem-a-súlyzót-edzést nem nekem találták ki, és ami még fontosabb- NEM szeretek edzőterembe járni. így több se kellett, nekiálltam keresgélni, hogy akkor mi illene hozzám? ez a keresgélés és kísérletezés hozta meg azt, amit ma is MINDEN NAP (igen, heti 7 alkalom, ha nagyon rázós a hetem akkor 6) csinálok. a blogon ezekről lesz többször is szó, és remélem, hogy neked is sikerül megtalálnod azt (azokat) a mozgásformát, ami(k)hez tudsz "ragaszkodni" és bizony akár minden hétköznap gyakorolni, csinálni. és ne felejtsük el a kitartást sem, mert bizony nagyon sok kell ehhez (minden új szokáshoz!), különösen az elején, amikor elkezdjük. 

il_340x270.383531112_6f7o.jpg

röviden ez lenne az ars poeticam :) ha kérdésed lenne, kérlek írj a bodymindsoulblog@gmail.com címre (természetesen bizalmasan kezeljük a címeket és mindenki inkognitót élvez ;)

FB oldalunkat itt találjátok. XOXO napsugár

Szólj hozzá!

Címkék: sport személyes napsugár inspiráció torna

A bejegyzés trackback címe:

https://body-mind-soul.blog.hu/api/trackback/id/tr785228569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása