2013.06.13.
22:45

Írta: body.mind.soul

gym-at-home

nélkülözhetetlenek az otthoni gym-be, még ha az a szobánkban is van :)

yoga mat.jpgmatrac, polifoam, yoga mat, tök mindegy, ebből sosem elég :D magamnak hoztam egy szuperrózsaszínt is amerikából :) pár ezer ft-ért szerintem kb. bárhól lehet kapni.

Weights.jpgsúlyzók minden színben és méretben. én a legkisebbek mellett teszem le a voksomat, bár tudom, hogy megoszlanak a vélemények arról, hogy nagyon (túl)izmos lesz-e a nehezebbektől egy nő? pont ma olvastam egy olyan választ, hogy azért nem, mert nincs bennünk annyi tesztoszteron. oké, de attól még maradok a legkisebbnél. 

jumprope.gifugrókötél, ha! az új lámúr <3 a múltkori óta egy professzionálisabbra vágyom én is :) 

tumblr_lnuy6l7TdI1qhnbtd.jpg

nyújtós szalagból nekem a legkisebb ellenállású van, szimplán mert a nehezebbekkel semmit sem tudok csinálni. 

stability-ball1.jpg

multifunkciós laszti, bármit vagy akármit lehet csinálni vele, zseniális találmány. 

tumblr_mn0gavMcTO1s5rbvqo1_500.jpg

egy jó cipő sajna megkerülhetetlen, bár őszintén szólva én nem szeretek cipőt hordani (a zoknik meg ahhh, végem van tőlük) úgyhogy ha lehet akkor nem veszem fel egyiket sem. ha futok/ugrok/denszelek akkor viszont nincs mit tenni, mivel elég gyengusok a bokáim- mind a kettő kiment már többször, volt több húzódásom is, így védenem kell szegénykéimet legalább ilyenkor. ez a rózsaszín azért elég menő :) 

img-thing.jpg

cicanaciból nálam nincs hiány :)

forever21-heart-print-sports-bra--large-msg-133339870975.jpg

és persze nem hiányozhat néhány szuper cicitartó sem :)

kihagytam valamit? FB?

besitos, ns.

Szólj hozzá!

Címkék: sport napsugár body wishlist stability ball

A bejegyzés trackback címe:

https://body-mind-soul.blog.hu/api/trackback/id/tr935360512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása